آخرين ارسال هاي انجمن
انجمن
نوشته شده توسط : rahroo

شهید حسن حسین پوربسم الله الرحمن الرحیم 

الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عند الله اولئک هم الفائزون(سوره توبه آیه 20)

آنانکه ایمان آوردند و از وطن هجرت کردند و در راه خدا به مال و جان جهاد کردند آنان را نزد خدا مقامی بلند است.

به نام تنها هستی جان و آفریننده تمام جن و انس و به نام کسی که ما را از خاک آفرید و به خاک هم برمی گرداند و به نام یگانه کسی که یه من بنده حقیر لیاقت پیکار با دشمنان اسلام را داد تا بتوانم دین خود را نسبت به اسلام عزیز ادا کنم و با خدای خودم عهد و پیمان می بندم که تا آخرین لحظه با دشمنان کافر مبارزه کنم و اگر خدا این لیاقت را در من بنده حقیر دید شهادت را نسیبم کند. 

خدایا خودت شاهد باش که هدف من از آمدن به جبهه فقط رضای خودت و خدمت به اسلام و از بین بردن دشمانان اسلام بوده و هست و جز این چیز دیگری نبوده. خدایا خودت شاهد باش که من با آگاهی تمام به این راه پای گذاشتم و پستی و بلندی های این راه را می دانستم و خدایا می دانستم و خدایا می دانستم که شمع زندگی من در 16 سالگی خاموش می شود و به دنیای دیگر می روم و چشم از دنیا می پوشم ولی همه اینها را کنار گذاشتم و جبهه آمدم و سخنی دارم با تو ای برادر مسلمان من با این همه حال این لیاقت را در خور خود نمی بینم که به شما مردم مسلمان توصیه کنم ولی بنا به وظیفه ای که دارم این سخنان را می گویم اصلا دست از ولایت فقیه که همان استمرار حرکت انبیاء است دست بردارید و همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید .

سلام مرا به رهبرم خمینی کبیر برسانید و بگویید تا آخرین لحظه که خون در بدن دارم دست از مبارزه برنخواهم داشت. برادرم این را بدان که عالم محضر خداست و در محضر خدا نافرمانی او را نکنید، احکام اسلام را یاد بگیرید که بتوانید در آن دنیا جوابگوی اعمال خود باشید .

ای مردم جوانان خود را به جبهه بفرستید و از رفتن آنان به جبهه جلوگیری نکنید که هم اکنون اسلام نیاز دارد و حالا موقع امتحان است. و سخنی دارم با شما ای پدر و مادرم عزیزم، از شما تقاضا دارم که از صمیم قلب مرا حلال کنید چرا که شما برای من بسیار زحمتها کشیده اید و شاید که شما را رنجانده باشم و باعث ناراحتی شما شده باشم. در مشکلات بر پا باشید ای مادرم اگر من شهید شدم برای من گریه نکن چرا که از گریه شما دشمنان اسلام روحیه می گیرند. از دوستان و آشنایان برایم کسب حلالیت و طلب مغفرت کنید چرا که در آن دنیا پیش خداوند چیزی ندارم که بگویم . و خواهرم اگر شما را اذیت کرده ام و به شما چیزی گفته ام از شما می خواهم که مرا ببخشید و مرا حلال کنید. 

بار دیگر از امت شهید پرور می خواهم که همیشه در صف مبارزه باشند و دعا و استغفار را از یاد نبرند مخصوصا دعاهای کمیل و توسل و زیارت جامعه و عاشورا و حتما در نماز جمعه ها شرکت کنید چرا که نماز جمعه پایگاهی است بر علیه دشمن که دشمن از این پایگاه خیلی وحشت دارد و در پایان از شما می خواهم که در تشییع جنازه من شرکت کنید و آنانکه با اسلام و جمهوری اسلامی مخالف هستند در تشییع جنازه من شرکت نکنند . 

 حسن حسین پور 

2/8/1364

مطابق با نهم صفر



:: موضوعات مرتبط: آشنایی باشهدا وصیت نامه , وصیت نامه چ--ر ,
:: بازديد از اين مطلب : 1801
|
امتياز مطلب : 2
|
تعداد امتيازدهندگان : 7
|
مجموع امتياز : 15
تاريخ انتشار : چهارشنبه 20 آذر 1392 | نظرات (0)
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

کد امنیتی رفرش

پذیرش تبلیغات
ليست
       
خاطرات ودلنوشته ها
آشنایی با شهدا زندگی نامه
آشنایی باشهدا وصیت نامه
شهدای دیزیچه
موضاعات متفرقه
شهدای شهر طالخونچه
شهدا-عملیات
شهدای رهنان

شهدا را ياد كنيم حتي با يك صلوات

سلام مهمان گرامي؛
خوش آمديد ،لطفا برای حمایت اطلاعاتی ما
معرفي شهداي شهر ومحل خود در سايت عضو شويد
باتشکر مديريت سايت

عضويت در سايت