آخرين ارسال هاي انجمن
انجمن
نوشته شده توسط : محسن

انالله و انا الیه راجعونشهید علی اصغر تقی زاده علوی

سپاس و ستایش از خداوندی است که مارا آفریده و در راه خودش هدایت کرد.

اشهدان لااله الا الله و ان محمدا رسول الله و اشهد ان علی ولی الله

با درود و سلام به پیشگاه پر عظمت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و با درود و سلام بر نایب بر حقش خمینی، این کوه استوار و این دریای خروشان، و آه از دل مظلومان و ستمدیدگان و با درود و سلام بر شهیدان انقلاب اسلامی خصوصا جنگ تحمیلی با درود و سلام بر معلولین و مجروحین جنگ و امید و آرزوی شفاعت و تندرستی را برای آنها مسئلت داریم. و با درود و سلام بر تمام رزمندگان که سرتاسر جبهه های نبرد را با خونفشانیها و دلاوریها خود به سرزمین لاله گون و میعادگاه عاشقان به خدا تبدیل نموده اند و با تزریق خون بر پیکر اجتماع روح دوباره دمیدند. درود و سلام ما به ملت شهید پرور ایران که از خود جان گذشتگی و ایثار هایی نشان دادند و ملت ایران ما را در مقابل ایزد منان و حضرت بقیه الله الاعظم شاد کرند.

دست از نماز جماعت و جمعه و دعای کمیل بر ندارید،مسجدها را خالی نکنید و رضا به رضایت الله داشته باشید و سلام نا قابل و بی چیز خود را از بیابانهای جنوب کشور و از سنگرهای خونین و معیادگاه شهداء به پدر و مادرم می رسانم و آرزوی صبر و موفقیت در زندگی برای ایشان خواهانم. الان که جبهه اسلام نیاز به افراد دارد باید برویم و اسلام را یاری کنیم و چه بکشیم و چه کشته شویم پیروزیم. مادرم اگر روزی این بدن بی ارزش و ناقابل من در راه خداوند هدف تیر و ترکشهای دشمن قرار گرفت، هیچ غم و اندوهی به خود راه مده. نمی گویم برای من گریه نکن و هرگاه خواستی گریه کنی بیاد و عشق برای امام حسین (ع) عزاداری کنید، چون امام حسین (ع) در زمین تفتیده و گرمای بیحد کربلا، این سرزمین بلا، کسی را نداشت که برای او گریه کند و تنها راه نجات دوستی و ولایت اهل بیت و عزاداری امام حسین (ع) است.

ای امت حزب الله ایران

ای قهرمانان در صحنه و ای پیکار گران نبرد، تا این اندازه اجازه به منافقین ندهید اینان انتقام شکست مفتضحانه خود را از مظلومان متعهد به اسلام می گیرند.

مردم، را بسیار دور است و توشه بسیار کم. آماده سفر باشید و مهاجرت کنید و با جان و مال در ره خدا جهاد کنید. این کار نزد خداوند اگر دانا باشید از هر تجارتی برای شماها بهتر است. آرزوی من در حق کسی که ظلم و یا به کسی بدی یا خطائی کرده ام دلم می خواهد از من بگذرد. از خداوند و رسولش پیروی کنید، سخنان گهربار امام را جامه عمل بپوشانید. باشد ای کسانیکه می شنوید و یا می خوانید در این وصیت نامه کوتاهی نکنید. به امید پیروزی اسلام علیه کفر جهانی.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

علی اصغر تقی زاده علوی



:: موضوعات مرتبط: آشنایی با شهدا زندگی نامه , زندگی نامه الف--ج ,
:: برچسب‌ها: شهدای روستای علوی ,
:: بازديد از اين مطلب : 1212
|
امتياز مطلب : 1
|
تعداد امتيازدهندگان : 5
|
مجموع امتياز : 5
تاريخ انتشار : سه شنبه 01 مهر 1393 | نظرات (0)
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

کد امنیتی رفرش

پذیرش تبلیغات
ليست
       
خاطرات ودلنوشته ها
آشنایی با شهدا زندگی نامه
آشنایی باشهدا وصیت نامه
شهدای دیزیچه
موضاعات متفرقه
شهدای شهر طالخونچه
شهدا-عملیات
شهدای رهنان

شهدا را ياد كنيم حتي با يك صلوات

سلام مهمان گرامي؛
خوش آمديد ،لطفا برای حمایت اطلاعاتی ما
معرفي شهداي شهر ومحل خود در سايت عضو شويد
باتشکر مديريت سايت

عضويت در سايت