آخرين ارسال هاي انجمن
انجمن
نوشته شده توسط : محسن
شهدای دوراهکوصیت نامه
ربنا ظلمنا انفسنا وان لم تغفرلناوترحمنا لنکونن من الخاسرین.
وقتی که خواستم قلم بردارم و این چند کلمه را بعنوان وصایا بنویسم و در این فکر افتادم که این لحظه بلکه الان در محضر خداوند متعال هستم و با این بار گناه و معصیت میتوانم چه بنویسم؟
در دلم گفتم بار پروردگارا ،معبودا،رحیما ،رحمانا ،بنده و عبد گناه کارت ،شرمسار درگاهت هست،ولی ناامید هم نیست.امیدش از درگاهت این است که در لحظه های اخر ،طلب ببخشش و عفو نماید.اما اینک که در راه انجام تکلیف الهی و اسلامی و انقلابی ام درصف عاشقان کربلا عزم یورش بر کافران بعثی ،مزدوران امریکا و مستکبرین دارم .همه بدانند که بنده با ازادی تمام و با شناختی عمیق از توحید ،نبوت،امامت و معاد و قران کریم قدم به این معرکه و کوبیدن دشمنان اسلام برداشته ام و اجباری در کار نبود و این را هم باید گفت که همه باید بدانید همه رزمندگان با علم به اینکه امروز تمامی دشمنان اسلام در جبهه ای واحد بر علیه اسلام بسیج و مهیا شده اند،اسحله بر دوش گرفته و می جنگند.امروزه همه رزمندگان اسلام میدانند که اسلام با تمامی نیرو و تلاش در برابر کفر جهانی ایستاده است.
تکلیف است که در جبهه حضور پیدا کنید.امروزه زندگی ،زمانی معنی پیدا میکند که انسان مسلمان و مومن به معاد و.... بداندکه جنگ و دفاع کردند از قران و مکتبش مسئله ای است که از زندگی اش جدا نیست.در زمانی زندگی مفهوم پیدا میکند که انسان مسلمان اسلحه اش در دست باشد و از قانون و مکتبش قران و ارمان و حیثیت و ناموسش دفاع کند.افرین بر انهایی که خدا گونه برای رضای خدا و برای دفاع از مکتب خداوند به صف دشمنان خدا حمله و یورش بردند و صادقانه و مخلصانه جان خود را تقددیم درگاه خداوند نمودند.
پدرم و مادرم در فقدان من گریه و زاری نکنید من راه خود را شناختم و به سوی ان میروم. من هم مثل شهیدان دیگر راه خود را معین کردم و به سوی ان راه می روم.پدر و مادرم اگر از من بدی دیده اید، مرا ببخشید و مرا حلال کنید،چون فرزند خوبی برای شما نبوده ام پدر و مادرم ،برایم از خدا طلب مغفرت کنید ،برایم دعا کنید تا خداوند مرا از مخلصین خود قرار دهد.
پدرم برایم نمز بخوان . پدرم و مادرم برادران و خواهرانم را به مدرسه بفرستید تا درس بخوانند و با سواد شوند. ای پدر و مادرم :فرزند شما در راهی قدم برداشته است که علی اکبر امام حسین علیه السلام برداشته است.
برادران و خواهرانم برای من گریه و زاری نکنید.برادرانم ،بعد از من اسحله ی بر زمین افتاده مرا بردارید و با دشمنان اسلام بجنگید.اما شما ای خواهرانم با کارهایتان به استکبار جهانی بگویید که ماتا اخرین قطره ی خون خودمان از اسلام و قران دفاع خواهیم کرد.
ای فرهنگیان و ای معلمان در این مورد کار شما چیست؟ ایا شما باید دست روی دست بگذارید ؟نه ،شما باید با قلمتان به امریکا بگویید که ما از این انقلاب نگهداری خواهیم کرد. ای دبیران شما باید با درس دادنتان به فرزندان این ملت شهید پرور،صدای ایت استکبار جهانی را خفه کنید.
من از دبیران می خواهم در درس دادن کوتاهی نکنند.شما باید کاری کنید که خدا از شما راضی شود نه بنده خدا. هم باید بجنگید،هم درس بدهید.امروز علم تنها به درد شما نمیخورد،باید عمل هم داشته باشید.ای دوستان ،ای رفقا ،مرا حلال کنید و از سر تقصیرم بگذرید .از خدا بخواهید تا مرا ببخشد.جنگ را فراموش نکنید.
ای ملت ایران امام را تنها نگذارید .گوش به حرف منافقان و استعمارگران ندهید.
ای ملت،همیشه هوشیار باشید ،جنگ را فراموش نکنید، اسلام را تنها نگذارید.سلام مرا به امام برسانید.و به جای من قبر امام حسین علیه السلام را بوسه بزنید.
وسلام

قاسم دراهکی 22/11/64

ارسال شده توسط کاربر عزیز وبلاگ گمنام گرامی



:: موضوعات مرتبط: آشنایی باشهدا وصیت نامه , وصیت نامه چ--ر ,
:: برچسب‌ها: شهدای دوراهک , شهدای ایران , شهدای اصفهان , شهدای دفاع مقدس , دایرکتوری شهدا ,
:: بازديد از اين مطلب : 1161
|
امتياز مطلب : 3
|
تعداد امتيازدهندگان : 5
|
مجموع امتياز : 18
تاريخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1392 | نظرات (0)
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

کد امنیتی رفرش

پذیرش تبلیغات
ليست
       
خاطرات ودلنوشته ها
آشنایی با شهدا زندگی نامه
آشنایی باشهدا وصیت نامه
شهدای دیزیچه
موضاعات متفرقه
شهدای شهر طالخونچه
شهدا-عملیات
شهدای رهنان

شهدا را ياد كنيم حتي با يك صلوات

سلام مهمان گرامي؛
خوش آمديد ،لطفا برای حمایت اطلاعاتی ما
معرفي شهداي شهر ومحل خود در سايت عضو شويد
باتشکر مديريت سايت

عضويت در سايت