آخرين ارسال هاي انجمن
انجمن
نوشته شده توسط : محسن

شهید ابراهیم رجبیبسم الله الرحمن الرحیم وصیت نامه شهید ابراهیم رجبی : «ان تنصر والله ینصرکم وَیُتبّت اقدامکم » اگر خدا را یاری کنید خدا یارتان میکند وقدم هایتان را استوار وثابت میگرداند. اگر سرانجام زندگی مرگ است ، پس چه خوب است که این مرگ در راه خدا باشد . پس از حمد وستایش خداوند یکتا ودرود بر محمد مصطفی (ص) ودرود بر ائمه معصومین (ع) ودرود بر رهبر عظیم الشأن انقلاب آیة الله العظمی امام خمینی کبیر ودرود بر فقه عالیقدر آیة الله منتظری وبا درود بر شهداء ورزمندگان ودرود بر پدرومادر وبرادران وخواهرانم ودرود بر دوستان ویاران با وفایم وسلام بر همه مومنین افراد حزب اللهی وبه امید شهادت در راه الله نکاتی را یادآوری میکنم :

 

1- همیشه  سعی کنید در خط ولایت فقیه گام بردارید و چون شهید رجائی مقلد حقیقی و واقعی امام باشید واز انحراف به چپ وراست بپرهیزید .

 

2- پیام ها ورهنمودهای امام را که همواره ارزنده ومردمی است بر جراحات والتیام بخش خستگی وتلاش شبانه روزی مردم مستضعف ورزمندگان است به جان ودل گوش کرده وبه کار ببرید .

 

3- وقاتلوا هم حتی لا تکون فتنة ویکون الذین لله فان انتموا فلا... ( ای مومنان با کافران جهاد کنید تا در سرزمین فتنه وفساد دیگر نماند وآئین همه دین خدا گردد چنانچه ایمان آورند خدا به اعمالشان بصیر وآگاه است )

 

4-ونکته ای برای پدرم : از شما می میخواهم که بعد از شهادت من زیاد گریه نکنید لبته گریه کردن کار بدی نیست ولی بیش از حد عکس العمل نشان ندهید تا ضد انقلاب شارژ شود وخیال کند که شما از شهید شدن من پشیمانید ودیگر اینکه اگر بنیاد شهید خواست مبلغی را جهت شهید شدن من پرداخت کند تو فقط مبلغی را که باید خرج تشییع جنازه وغیره میشود بگیر وبقیه آنرا به جبهه واریز کنید ( از شما متشکرم).

 

واز نظر اعمال دینی فکر میکنم به مدت یک سال نماز قضا داشته باشم وروزه هم یک ماه بدهکار هستم واز نظر حق الناس خدا آگاه وداناست .

 

در پایان با تشکر از مادر مهربانم که چنین فردی را تربیت کرد تا زکات بدن خود را اداء نماید ودیگر در پیش خدا از این نظر سربلند باشد اگر چه گناهکار است ولی خداوند ارحم الراحمین است .دیگر بیشتر از این وصیتی ندارم وتنها از شما می خواهم این وصیت را سر قبر من بخوانید . «خدایا تو را هزاران بار شکر وسپاس می گویم که این لیاقت را به من دادی تا مرا با اولیاء خودت محشور کنی وتوفیق شهادت را به من دادی »

 

«اشهد ان لا اله الله ، محمد رسول الله ، علی ولی الله ، خمینی روح الله .»

 

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار ، آمین یا رب العالمین . بسیج مدرسه عشق است ، عشق به الله

برگرفته از:www.varshahid.ir



:: موضوعات مرتبط: آشنایی باشهدا وصیت نامه , وصیت نامه چ--ر ,
:: برچسب‌ها: شهدای محلات , شهدای ورین , روستای ورین , محلات , وصیت نامه شهدا ,
:: بازديد از اين مطلب : 1202
|
امتياز مطلب : 1
|
تعداد امتيازدهندگان : 5
|
مجموع امتياز : 5
تاريخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1393 | نظرات (0)
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

کد امنیتی رفرش

پذیرش تبلیغات
ليست
       
خاطرات ودلنوشته ها
آشنایی با شهدا زندگی نامه
آشنایی باشهدا وصیت نامه
شهدای دیزیچه
موضاعات متفرقه
شهدای شهر طالخونچه
شهدا-عملیات
شهدای رهنان

شهدا را ياد كنيم حتي با يك صلوات

سلام مهمان گرامي؛
خوش آمديد ،لطفا برای حمایت اطلاعاتی ما
معرفي شهداي شهر ومحل خود در سايت عضو شويد
باتشکر مديريت سايت

عضويت در سايت