آخرين ارسال هاي انجمن
انجمن
نوشته شده توسط : محسن
پيوند آسماني

من هميشه از خدا يک زندگي آسماني با مردي پاک و مؤمن را طلب مي کردم و خوابي که آن


شب ديدم سبب شد که منتظر مسعود بمانم حدود يک ماه بعد از ديدن آن خواب مسعود با


خانواده اش به خواستگاري من آمدند دقيقا به همان صورتي بود که در خواب ديده بودم


لباسش، طرز نشستنش، و ... همين سبب شد که من بدون هيچ معطلي پاسخ بگويم حتي در


برابر خانواده اصرار و پافشاري مي کردم زيرا معتقد بودم که اين تقدير الهي و سرنوشت


من است.


عروسي ما خيلي ساده برگزار شد و با يک مهماني خيلي ساده به خانه پدر مسعود رفتيم و


زندگي مشترک خود را آغاز کرديم مسعود هميشه يا جبهه بود يا در سپاه حتي يکبار پدر و


مادرم به من گفتند که ما کي بياييم که مسعود خانه باشد و ببينيمش؟! و من پاسخي براي


آنها نداشتم آرزوي خودم اين بود که يکبار ناهار را کنار هم بخوريم!؟ مسعود همه ما


را دلداري مي داد و به مادرم مي گفت:«نگران نباشيد ما راه کربلا را باز مي کنيم»


هيچ وقت لحظه رفتنش را فراموش نمي کنم نمي دانم چرا آن شب به دلم افتاده بود که اين


آخرين خداحافظي است، قرار بود آن شب از خانه پدر مسعود به خانه خودمان برويم و


وسايل مختصرمان را هنوز جمع نکرده بودم با ديدن مسعود زدم زير گريه هر کاري کرد


نتوانست آرامم کند آخر سر هم ناراحت بلند شد که لباس بپوشد و بيرون برود آرام گفتم:«مي


خواهم پيش خودت گريه کنم نمي خواهم بعد از شهادتت گريه کنم که دشمن شاد شود» مسعود


روي زمين نشست هيچ وقت اينطوري نديده بودمش انگار خودش هم مي دانست که اين آخرين


ديدار است رو به من کرد و گفت:«دلم مي خواهد بعد از من ازدواج کني» هرچند اين حرف


براي من سخت است ولي از خدا خواسته ام که ما را در بهشت به هم برساند، و


اين آخرين ديدار ما بود ازدواجي که از ابتداي آن با عنايات الهي شروع شده بود و با


شهادت او پايان پذيرفت.




راوي:همسر شهيد



:: موضوعات مرتبط: خاطرات ودلنوشته ها , خاطرات , عملیات عاشورا ,
:: برچسب‌ها: شهدا , مسعود پرویز , عملیات عاشورا ,
:: بازديد از اين مطلب : 1104
|
امتياز مطلب : 1
|
تعداد امتيازدهندگان : 5
|
مجموع امتياز : 5
تاريخ انتشار : دوشنبه 20 شهریور 1391 | نظرات (0)
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

کد امنیتی رفرش

پذیرش تبلیغات
ليست
       
خاطرات ودلنوشته ها
آشنایی با شهدا زندگی نامه
آشنایی باشهدا وصیت نامه
شهدای دیزیچه
موضاعات متفرقه
شهدای شهر طالخونچه
شهدا-عملیات
شهدای رهنان

شهدا را ياد كنيم حتي با يك صلوات

سلام مهمان گرامي؛
خوش آمديد ،لطفا برای حمایت اطلاعاتی ما
معرفي شهداي شهر ومحل خود در سايت عضو شويد
باتشکر مديريت سايت

عضويت در سايت