آخرين ارسال هاي انجمن
انجمن
نوشته شده توسط : محسن

شهید منصور عباس پور

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَ اللهَ یُحِبُ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِه صَفا َکاَنَهُم بُنیانَا مَرصوص


خدا مومنان را که در صف جهاد با کافران مانند سد آهنین همدست و پایدارند بسیار دوست دارد.

اینک که این نوشته را می خوانید خود در میان شما نبوده و فقط یادی از من خواهد بود .پس بگویم که عصر روزگار سخت و غریبی رامیگذرانید .

راه پر پیچ وخم و طولانی و توشه اندک باید رفت و از این زندان با میله های طلایی و فریبنده خلاصی یافت .

مسلمانان زندگی کردن در این دنیا و عصر مغشوش و پر از فتنه ها پایمردی می خواهد .هدایت از طرف خدا و صبر و استقامت می خواهد.امیدوارم خدا این توفیق را نصیب ما بگرداند که هدایت شده و بسوی او راه گیریم و از این ظلمتکده به منبع بور و صداقت و پاکی رسیده و از این سرچشمه های الهی سیراب شویم.

"بارالها " مرگ حق است پس معشوق من مرگم را در راه خود و برای رضای خود قرار بده .

خدایا تو میدانی که چگونه سال‌های سال بر شهیدان کربلا اشک می‌ورزیدم و همیشه از فکر این‌که در رختخواب جان دهم، برخود می لرزیدم.

خدایا اگر هزاران زبان می داشتم از شکر و ثنای تو عاجزم .

خدایا بر سرم منت نهادی که توفیق شرکت جهاد در راه خودت را به من عطا فرمودی.



اکنون سخنی دارم با امت و امام :

ای امام عزیز ای منجی ما، ای که نفس مسیحائیت روحی در کالبد بی‌جان و متعفن ما خلق ستمدیده دمید و ما جوانان را از گوشه انزوا بیرون آورد و به میادین جنگ روانمان ساخت. ای امام عزیز ای نائب بر حق آقا امام زمان(عج) همیشه در این غم این می‌سوزم و خواهم سوخت که چگونه نتوانستم ملاقات کنم و از نور منورت، تاریکی و ظلمت قلبم بهره برد.

مادر مهربانم :

خدا اجر جزیل و صبر جمیل به تو عطا فرماید. مادرم دنیا دار امتحان و آزمایش است مادرم لحظه وصالم به الله فرا رسیده و من از دار فانی به در می‌آیم مادرم من امانتی بودم که خدا به امانت پیش تو نهاد و تو را باید صبور باشی که خدا صابران را دوست دارد.

خواهرانم زینب گونه باشید و قرآن را فرا گیرید و به دیگران نیز بیاموزیید.

پدر عزیزم:

ای کوه استوار تو نیز صبور باش و شهادت مرا از الطاف خفیه الهی بدان و راهم را ادامه بده که همان راه اباعبدالله حسین‌بن علی (ع) است .

برادرانم مسئولیت اصلی خون من به گردن شماست تا به آخر پشتیبان ولایت‌فقیه باشید مساجد که سنگر اسلام و انقلاب است پر کنید.

از تمام خانواده و خویشان و نزدیکان طلب بخشش و التماس دعا دارم چون دعا مرهمی است بر زخمهای روحم .

حال چند جمله به سفارش عرض می کنم:

چشمانم را باز گذارید تا کوردلان بدانند که کورکورانه به این راه نرفتم . دستانم را بیرون بگذارید تا راحت طلبان و دنیا‌دوستان ببینند که چیزی با خود به آن دنیا نمی‌روم و مشتانم را گره کنید تا کافران بدانند که چسم بسی جانم نیز نخواهد گذاشت حتی لحظه ای آرامش بخود ببینند.

" والسلام"

منصور عباس پور

تایپ وآماده سازی: کاربر عزیز (rahroo)فاطمیون



:: موضوعات مرتبط: آشنایی باشهدا وصیت نامه , وصیت نامه ع--ل , شهید منصور عباس پور ,
:: برچسب‌ها: شهید منصور عباس پور , شهدای طالخونچه , سخن شهیدان , شهیدان , وصیت نامه , زندگی نامه ,
:: بازديد از اين مطلب : 1287
|
امتياز مطلب : 4
|
تعداد امتيازدهندگان : 4
|
مجموع امتياز : 19
تاريخ انتشار : چهارشنبه 27 شهریور 1392 | نظرات (1)
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

سهراب در تاريخ : 1393/10/27 - - گفته است :
سلام تازگي هاضعيف عمل ميكني؟WHAY

کد امنیتی رفرش

پذیرش تبلیغات
ليست
       
خاطرات ودلنوشته ها
آشنایی با شهدا زندگی نامه
آشنایی باشهدا وصیت نامه
شهدای دیزیچه
موضاعات متفرقه
شهدای شهر طالخونچه
شهدا-عملیات
شهدای رهنان

شهدا را ياد كنيم حتي با يك صلوات

سلام مهمان گرامي؛
خوش آمديد ،لطفا برای حمایت اطلاعاتی ما
معرفي شهداي شهر ومحل خود در سايت عضو شويد
باتشکر مديريت سايت

عضويت در سايت